We ontwerpen creatieve, rake offline communicatiemiddelen (brochures, leave-behinds, displays, folders, enz.) gericht op gezondheidsprofessionals, patiënten of consumenten. We ontwerpen eveneens verpakkingen om uw merk te laten opvallen in het schap van de apotheek.
Offline marketing voor farmaceutische bedrijven en gezondheidsprofessionals
Creatie van relevante offline communicatiemiddelen
Hoewel digitaal een essentieel onderdeel is geworden van de communicatie in de gezondheidssector, is het daarom niet minder belangrijk om offline marketingmateriaal te ontwikkelen om een breder publiek te bereiken. Het diversifiëren van uw marketingkanalen blijft de beste manier om de zichtbaarheid en merkbekendheid te vergroten en om ervoor te zorgen dat iedereen toegang heeft tot essentiële gezondheidsinformatie.
Ons agentschap voor print en offline communicatie begeleidt u om gepersonaliseerde offline oplossingen te ontwikkelen die zijn afgestemd op uw behoeften en op deze van uw doelgroep.
Ontwerp van doeltreffende medische verpakkingen
In de gezondheidssector is de verpakking een integraal onderdeel van de medische communicatie ! Wanneer een patiënt uw product aankoopt of een apotheek bezoekt, wordt de verpakking een volwaardig marketinginstrument voor uw merk.
Ons offline communicatieagentschap creëert opvallende en creatieve verpakkingen op maat die de aandacht trekken, informeren en een blijvende indruk achterlaten bij consumenten en patiënten.
Lees de getuigenissen
van onze klanten
Onze gecombineerde offline communicatieaanpak
Bij Yellow Pill combineren we onze kennis van de medische sector met onze creativiteit om relevante offline communicatie te creëren.
Onze expertise in de medische sector
Als experts in gezondheidsmarketing zijn we bekend met de regelgeving voor de medische sector. Daarom ontwerpen we offline communicatiemiddelen die de regels en deontologie van de sector respecteren.
Onze innovatieve ideeën voor uw communicatie
Als creatieve ontwerpers ontwikkelen we een concept dat uniek is voor u en dat we vervolgens uitrollen op verschillende fysieke media. Ons doel? Consistente communicatie creëren met een unieke boodschap voor uw bedrijf of activiteit, zodat uw online en offline marketing elkaar aanvullen.
Enkele voorbeelden van gedrukte en offline promotietools
Ons communicatieagentschap voor de gezondheidssector ontwikkelt verschillende gepersonaliseerde fysieke offline media bestemd voor gezondheidsprofessionals, patiënten en consumenten.
- Medische brochures om uw voorschrijvers of hun patiënten te informeren over geneesmiddelen, ziekten en de preventie ervan
- Flyers/folders om belangrijke informatie op een beknopte en toegankelijke manier te communiceren
- Startpakket om patiënten te ondersteunen bij het voorschrijven van een nieuw geneesmiddel
- Behandeldagboek om patiënten te helpen hun behandeling dagelijks te volgen
- Op maat gemaakte productverpakkingen (geneesmiddelen of voedingssupplementen) voor een professionele en aantrekkelijke presentatie van uw producten in apotheken
Fysieke offline media voor gezondheidsprofessionals
(huisartsen, specialisten, apothekers, medische vertegenwoordigers, enz.)
- Visual aids & leave-behinds om medische afgevaardigden te voorzien van visuele en informatieve hulpmiddelen voor hun productpresentaties
- POS (Point of Sale) marketingmateriaal om uw producten zichtbaarheid te geven met displays, vitrines, posters, apothekersschermen, enz.
- Roll-ups om uw merk te promoten op medische en professionele evenementen
- Posologiekaarten om het voorschrijven van geneesmiddelen te vergemakkelijken
- …
Onze klanten stellen hun vertrouwen in ons
Deze klanten hebben een beroep gedaan op onze diensten.